مقالات خرید لوازم آشپزخانه, مقالات

لوازم پرکاربرد آشپزخانه

لوازم پرکاربرد آشپزخانه،در آشپزخانه، هر وسیله‌ای دارای کاربرد و ویژگی‌های خاص خود است، اما برخی از لوازم نسبت به سایر وسایل، اهمیت و کاربرد بیشتری دارند. در ادامه، چند دسته از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه را معرفی می‌کنیم:

وسایل برقی ضروری آشپزخانه

در خصوص خرید وسایل برقی آشپزخانه، نظرات افراد تقسیم شده است. برخی افراد تمایل دارند که خودشان کارها را با دست انجام دهند، در حالی که برخی دیگر با استفاده از وسایل برقی موافق هستند. استفاده از وسایل برقی علاوه بر افزایش سرعت در انجام کارها، آن‌ها را نیز آسان‌تر می‌کند. در زیر به برخی از وسایل برقی پرکاربرد اشاره می‌کنیم:

  1. غذاساز
  2. زودپز و بخارپز
  3. آرام‌پز
  4. گوشت‌کوب برقی
  5. هم‌زن برقی
  6. مخلوط‌کن
  7. تستر

ظروف نگهدارنده فریزری

اهمیت ظروف نگهدارنده فریزری قابل انکار است و نمی‌توان به سادگی آن را نادیده گرفت. این ظروف از اولین و مهمترین وسایلی هستند که برای یک خانه و آشپزخانه باید تهیه شوند. این ظروف برای نگهداری مواد غذایی در یخچال و فریزر استفاده می‌شوند. در زمان خرید این ظروف، انتخاب جنس سیلیکونی آنها توصیه می‌شود. استفاده از ظروف نگهدارنده فریزری دارای مزایایی است، از جمله جلوگیری از پخش بوی نامطبوع در یخچال و همچنین ایجاد نظم در داخل یخچال.

دستمال‌ ها و پارچه ‌ها

دستمال‌ها و پارچه‌ها به عنوان یکی از اولین وسایل ضروری آشپزخانه تلقی می‌شوند. آن‌ها برای اهداف مختلفی مانند شستشو و خشک کردن سطوح، خشک کردن میوه و سبزیجات، تمیز کردن سفره و خشک کردن ظروف استفاده می‌شوند. دستمال‌ها نقش بزرگی در نظافت و پاکیزگی آشپزخانه‌ها دارند.

وسایل مختلف سرو و پذیرایی

ظروف پذیرایی از وسایل ضروری در یک خانه هستند. در این زمینه، کاسه‌های بزرگ به عنوان مهم‌ترین ظروف پذیرایی مطرح هستند. در منزل همیشه چند کاسه بزرگ برای پذیرایی در دسترس باشد. علاوه بر آن، وسایل پذیرایی دیگری نیز وجود دارند که می‌توان به آنها اشاره کرد.

ست کارد آشپزخانه

ست‌های چاقو و کارد آشپزخانه به صورت متنوعی در بازار عرضه می‌شوند. انتخاب یک ستا کارد مناسب برای آشپزخانه می‌تواند تأثیر قابل توجهی در انجام سریع‌تر کارها داشته باشد.ابزارهای پخت و پز اغلب نصف تجهیزات آشپزخانه را تشکیل می‌دهند. این لوازم شامل قابلمه، تابه، چاقو، قاشق، رنده، آبکش و غیره می‌شوند.

وسایل کاربردی غیر ضروری آشپزخانه

درب باز کن بطری و کنسرو

کتری برقی

سرخ ‌کن

دستکش فر گاز

ظرف کیک

کاتر پیتزا

یک نظر در “لوازم پرکاربرد آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *